Första dagen på gymnasiet!!!

OMG! Jag ville bara spy imorse!!
Idag började ju skolan, och det var alltså idag som jag började gymnasiet! Så nu är jag officiellt en A-Torpare! Känner mig som en rebell, rawr! Nä men.. Jag cyklade med Maria imorse, så det kändes väldigt bra i allafall. Vi kommer ju att gå på samma skola nu. Men såklart kommer vi att läsa om helt olika riktlinjer. Maria går Hotell och Turism, och lilla jag går Estetisk Dans. ^^
 
Den klassen som jag går i består bara av tjejer, vilket jag kan tycka är lite synd. Man vill ju att det ska vara blandat så att man kan få lite killkompisar också. Men det förstås, det är Dans, vad förväntar man sig.. Hur som helst. Vi som går Estetisk Dans har slagit ihop oss med de som går Teater. Det är tydligen bara 7 personer som valde att gå teater och de var så få att det fick slå ihop sig med oss. Så jag tror att vi ör runt 17-18 stycken, om inte lite mer. Jag vet inte exakt, men vår klass är lite större än vad jag hade trott att den skulle vara.
 
Klasskamraterna verkar helt okej. Det har ju bara gått en dag och man ska ju inte döma innan man lärt känna alla. Men det blir nog bra. Om en vecka har man nog redan hittat sin "plats i gruppen".
 
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Jag har inte ffått så mycket sömn de senaste veckorna och jag är så sjukt trött! Brukar aldrig gå och lägga mig innan 10, men nu är det dags för det. Så, god natt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0