2 Dagar kvar till gymnasiet!!

Hej! :) Idag är det fredag och det betyder att det nu bara är två dagar kvar till skolan börjar. Det är bara två dagar kvar innan jag börjar mitt första år på gymnasiet. Känns helt sjukt! Men jag längtar och jag är så nyfiken på min nya klass. Jag har sett på internet vilka som har blivit anttagna till det som jag ska gå. Så jag vet ungefär vilka som ska gå i min klass.
 
Jag hade förberett mig inför att gå Estetisk Media på John Bauer, så jag hade ju uteslutit Anderstorpskolan helt. Men för bara lite mer än en vecka sedan, var jag och min mamma på ett informationsmöte där. Sedan fick jag veta att jag hade blivit anttagen inom Estetisk Dans. Musik var ju den linjen som jag helst ville gå från början, men Dans var på andraokats. Jag är så lycklig att jag kom in på den linje som jag vill gå! :D Vad jag inte känner mig så taggadd på, är att jag kommer att gå på Anderstorpskolan. Den är så stor och många kommer att går där, många som man vet går redan där. Jag hade helst velat att alla på skolan var helt okända för mig. Men strunt samma, jag kommer ju att få dansa nästan varje dag och det är ju det jag vill.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0