10 Facts

Tycker att sånt här är så kul och har inget bättre för mig, så..
 
 
1. Hur ser din klädstil ut? Vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan men, typ vanliga kläder med accessoarer.
 
2. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's, Coockie Dough.
 
3. Vilken hårfärg tycker du mest om? Jag gillar svart hår bäst! Men då tänker jag förstås på min egen hårfärg! ;)
 
4. Vilken färg tycker du att ögon ska vara? Brun. Men det är inte världsviktigt.
 
5. Nämn en sak som du inte gillar: Jag tycker verkligen inte om när folk ska se ner på en. Hatar när vissa tror att man inte kan klara av vissa saker. Att sannorligheten för att bli det man helst vill bli, är liten. 
 
6. Vilket är ditt favoritcitat?
"Focus on who you are, not what you look like" - Justin Bieber
 
7. Nämn en låt som berör dig? Be Alright - Justin Bieber
 
8. Varför Justin Bieber? För att han är min största förebild och han är ett jättebra exempel på att man faktiskt kan lyckas och nå sina högsta drömmar. Han ger människor hopp och han ger alltid tillbaka. Han säger vettiga saker.
 
9. Hur mycket betyder musiken för dig? Mer än jag kan säga!
 
10. Slutligen, vad ska du gå på gymnasiet?
Jag ska gå Estetisk Dans på Anderstorpskolan! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj många frågor, älskar dig

Svar: Ja, hehe! :) Detsamma <3
Agnes

2012-09-04 @ 18:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0