Valbors

Hej! :) Sitter just nu och lyssnar på Silver Moon med Donkeyboy.
(det var de ni ville veta va..)
Har varit vid kyrkan tidigare ikväll och grillade pinnbröd, det var gott! Men kvällen sög! För Maria var/är sjuk och vi har inte setts sen vi slutade skolan i fredags. Och asså i övrigt så hade jag ingen att grilla med när dom tände den stora brasan. Var tvungen att umgås med min mamma och hennes kompisar, kul va.. Men aa, man får väl göra det bästa av situationen helt enkelt. Så jag åt några pinnbröd och drack lite Coca-Cola, sen cyklade jag hem igen för att se på TV. (stört)
Igår messade jag Felicia och frågade om hon ville följa med på Coop och käka mjukglass. Så vi drog ut vid typ 12 tiden och det var så jävla bra väder! Solen sken och det var typ 6 grader varmt ute, om inte mer. Efter att vi hade mumsat i oss våra glassar for vi till A-torp och chillade på en bänk utanför Anderstorpskolan. Så vi satt där och schekte oss i solen och bara pratade om lite allt möjligt. Sen när vi skulle hem så skjussade Felicia mig på min min cykel, hehe! :P
Så aa, det har jag gjort. Inte mer än det. Men nu ska jag gå och se på TV innan jag ska gå och lägga mig. Jag och Maria ska kanske på MAX imorgon och äta lunch, om hon är frisk då alltså. Hej då! :)
YummiYummi! ^_^
Fotade Felicia i smyg, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0