Ber om ursäkt!

OMG så länge sedan det var jag bloggade!
Ber om ursäkt, har varit så upptagen bara och har helt enkelt inte orkat logga in alla dagar. Min bärbara HP är nämligen på Expert för reparation. Den har låtit så sjukt högt de senaste veckorna, jag får psychbryt! Så nu kommer jag inte att få tillbaka den förän om typ 4 veckor, asså fan!! Så aa, jag har bara inte orkat logga in på vår stora dator (som oxå har börjat dampa). Typ det enda som inte krånglar är min iPhone, det är mest från den som jag har kunnat vara inne på internet. Men sen orkar jag inte blogga via mobilen, det blir inge bra tycker jag! :/
Sitter just nu och lyssnar på Nicki Minaj som jag har fått upp ögonen för bara mer och mer sedan jag hörde låten Super Bass på MTV. Så..aa, nu sitter jag här och lyssnar på Whip It, som jag personligen tycker är den bästa låten på hennes nya album Roman Reloaded. Den är så "catchig" eller vad man nu ska säga, jävligt bra är den i allafall!! :)
Sitter just nu med en liten kattunge i min famn, hon sover så fint! <3
Har inget mer att säga idag, så.. Vi hörs, byebye! ;D


Den mörka kattungen är det jag menar.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

2012-05-17 @ 12:45:41
Postat av: Anonym

Vilka sötnosar

mammsen,

2012-05-17 @ 12:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0