Hipp hipp hurra, hurra, HURRA!! :D

Hej! :) Jag glömde bort att berätta om förra helgen ju, förlåt! ^^

Förra lördagen, asså den 10/9. Firade vi Maria som fyllde 15 år. Eller asså hon fyllde år den 9, men vi firade henne på lördagen. Jag, Maria och två andra kompisar från skolan träffades på Wook and Roll och åt lunch..eller var det middag? Vi åt typ runt 3-4 tiden, så.. Men så hon öppnade några presenter och sen öppnade hon mina lite senare på kvällen. Jag och en som heter Anna for hem till Maria och hade en filmkväll. Jag började dampa loss helt!! Seriöst, jag sprang omkring skrikande och sprattlande skrattande i typ hela huset! XD Men det var jätteroligt, innan jag välte ett glas med Rio i så att det for på mattan och glaset gick i tusen bitar. Då blev det bara lite pinsamt, men Maria sa att det var lungt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0