TjaTja Bloggen!! :D

..Nä okej, skojar bara. HA! XD (känner mig flummig idag, det är nog Coca-Colan!)

Jajja! :3 Igår vid typ 2 tiden så var jag och Maria på Wook N' Roll och åt "en sen lunch" Jag beställde friterad fläsk med sötsursås+ris och en cola. Det var riktigt mumsigt! Vi satt och åt, pratade lite smått sådära. Sen gick vi på stan en liten sväng, men vi shoppade inget. Förutom lite godis, vi gick på Candy's.

Har inte så mycket att prata om idag? Jag och Maria har varit sjuka hela veckan! :( Hon hade magsjuka och feber, medans jag har hostat och snörvlat hela dagarna. (det är nog något som går..) Hm.. har inget mer at tsäga idag tror jag? Så.. AnnJeong! ^_^

//Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0