Fokiwa

Moshi Moshi! ^^

Visst har ni hört talas om Fokis nya klädkollektion? Hon har ju precis släppt sin egna klädlinje, man kan köpa kläder online och typ få fri frakt. Jag verkligen ÄLSKAR Fokis kläder, hon är så sjukt söt! Hon har alltid så snygga kläder och hur många gånger har jag inte varit nere för att jag inte kan få tag på hennes fina kläder, nu kan alla det. Kul va?!! :D Jag vill VERKLIGEN ha ett plagg från hennes klädkollektion! Här är några bilder på det som jag skulle vilja ha, synd bara att det är så dyrt! :(



Blogg:
Foki
Shop Online:
Fokiwa

Foki
är min största modeinsperation, hon är oxå min favoritbloggerska! Jag läser hennes blogg nästan varje dag, jag följer hennes blogg och jag älskar verkligen hennes pashion för fashion<3 Jag började läsa hennes blogg lite då och då under slutet på 2009 tror jag. Sen i mitten på 2010 började jag verkligen att följa hennes blogg. Jag gillar Foki för att hon är så sjukt fin och ser ut som en liten docka, hon har alltid snygga kläder och söta accessoarer! Det roliga oxå är att jag har blivit väldigt intresserad av Asien sen jag började läsa hennes blogg, jag ser mycket upp till henne. Det är ganska sjukt igentligen att jag faktiskt aldrig har nämt Foki i min blogg, hur kunde jag glömma bort det..? O_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0