2day is going 2 be a bad day!

Yes! Jag är förkyld och har väldigt ont i halsen, det känns som att jag har en stor klump i halsen! :'( Det gör ont att svälja och prata. Det ända som kan få mig på andra tankar är om jag äter något, för då fokuserar jag ju på att tugga. X) Men sen när jag har tuggat klart och svalt så börjar det göra ont igen! Måste jag tvinga mig själv att äta hela tiden för att det inte ska göra ont i halsen? :(

Jag har inte så mycket att prata om idag? Känner mig ganska trött och deppad över min onda hals, har bara legat hemma framför TV:n och degat hela dagen! ^^ Social jag är va! Men aja...bjuder på denna bild! Puss<3



Lite sugig bild kanske.. Men WHATEVER!
Jag mår ändå inte så bra idag, hoppas att jag blir lite bättre imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

inte lätt att vara sjuk här får du en extra kraaaam

2011-09-22 @ 22:08:51
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Haha, näe. Tack mammis<3

2011-09-24 @ 03:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0