Praovecka!

God morgon alla glada människor! :D
Jaa, idag ska jag på prao. Vi ska ha prao hela vecka 40 och 41. Jag hade bestämt mig för att praoa på Godisvågen, men jag fick inte platsen och alla affärer som jag ville praoa på (inne i stan då..) hade redan en praktikant. Så jag gick till Mikael Burström (studievägledare) och sa som det var, att jag inte hade hittat en praktikplats. Då sa han att jag fick praktisera hso honnom på förmiddagarna och varje eftermiddag ska jag vara på fritids på Vita Skolan. Inte precis det jag ville men eh...
se det positivt!

1. Jag får börja typ 09:30 varje morgon och
jobba till 14:00, idag får jag det iallafall! ;D
2.
Jag har nära och bra till matsalen, så att jag
slipper yra runt på en helt främmande skola? =S
3.
Jag har oxå nära till mitt skåp, då om jag har glömt
en läxa så är det lättare för mig att ta hem dom! ^^

Aa..det var väl allt för mig idag.
Lycka till alla som ska praoa! :) AnnYeong<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0