Prao på Kappahl

Yo! Igår var ju min första praodag på Kappahl. Mikael sa i måndags att han kunde ringa till Kappahl och fråga om jag kunde få en praktikplats där, och det gick bra. :) Okej, det är inte precis min favoritaffär, jag shoppar aldrig där längre. Men ändå bra, för jag jobbar ju mitt inne i stan! ;D Jag börjar kl.10:00 eftersom Vintergatan öppnar då, sen jobbar jag till kl.12:00. Efter det så ska jag äta lunch, sen så ska jag cykla till Vita skolan. Där ska jag altså vara mellan kl.13:00-15:00. Men samlingen börjar typ inte för än 13:30 så nu får jag nog börja då istället.

Men nu måste jag tyvär gå och lägga mig till sängs, berättar mer om vad jag får göra på Kappahl imorgon. Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0