OMG!! :D

Jaa..OMG!! :D Äntligen har jag en sladd till min systemkamera! Jag tappade ju bort min av någon konstig anledning, jag vet fortfarande inte vars den är? Men min mamma köpte en ny åt mig idag på stan. Eller asså det är inte en riktig sladd, utan det är mer som ett USB minne typ. Man lägger minneskortet från kameran i den lilla stiggan, sedan kan man bara stoppa in den i datorn så får man bilderna på en gång. Snabbt och enkelt! :) Men snart kommer en bildbomd från min systemkamera, både gamla och nya bilder. Men nu ska jag lyssna på 4Minute, så jävla bra dom är asså!! Rekommenderar dom starkt<3 Hej då! ^^

Kommentarer
Postat av: Linn (Fina.Linn)

Gud vad tur ;) <3 fina bilder hörru ;)<3

2011-10-17 @ 20:05:08
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Aa! :D Tack<3

2011-10-18 @ 15:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0