Lördag!

Hej! :) Idag är det lördag och vet ni vad jag har gjort? :D (trumvirvel..) Ingenting. Näe, INGENTING har jag gjort idag. Jag har knappt lämnat huset idag! X) Eller joo, jag och mamma for på Hemmakväll och hyrde en film och en massa gott mys vid typ 7 tiden. Men förutom det så har jag bara sölat idag, seriöst...jag klädde på mig kl.17:00. Men det var för att jag gick i dushen kl.16:30. HAHAH!! XD Jag vet, värsta lat jag är eller hur?!

Men imorgon ska jag på stan och shoppa lite! Jag ska köpa en ny foundation (för min är tyvär slut!) och lösnaglar som jag ska dekorera med fina pärlor som jag har hemma. Men jag ska inte köpa sånna där långa naglar som ser onaturligt ut, istället ska jag försöka att hitta ett litet paket med lagom långa naglar så att det ser mer naturligt ut! Grejen är det att jag har väääldigt korta naglar, för att jag har slitit sönder dom!! ^^ Det skulle inte se så fint ut om jag kommer och går med så korta naglar osså har jag en massa pärlor på, det blir som fel! ;[ 


Ungefär den här längden vill jag ha, det ser så naturligt ut
tycker jag! :) Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: iisaacson

fin blogg du har!



var gärna med i min tävling som pågår just nu på min blogg där jag lottar ut ett handgjort halsband!

snabblänk till tävlingsinlägget: http://iisaacson.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-halsband-fran-fewsmyckens.html#comment

hoppas att du vill vara med!

allt bra?

kramis

2011-10-23 @ 02:25:27
URL: http://iisaacson.blogg.se/
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Jaa tack, allt är bara bra! :)

Jag är inte intresserad av din tävling, sorry! :(

2011-10-23 @ 16:09:23
Postat av: Jossan

Önska mina naglar kunde se ut som dom på bilden (a)

2011-11-03 @ 19:37:59
URL: http://josefinlundstom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0