Dagens Låt!


OMBieber! Dööör!!! <33 Längtar till hans album kommer ut!! :D

Kommentarer
Postat av: maria

Så jävla söt video!!!! Luckost henne! Asså att hon får kyssa honom! <3 Men det borde vara Selena, jag tycker synd om selena!!

2011-10-19 @ 18:06:32
URL: http://siamia.blogg.se/
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

JAG VEEET!!! :D <33

Joo, men samtidigt så vill ju dom kanske vara en artist för sig. Jag menar, om te.x Selena skulle göra en musik video där hon kysser Justin, så skulle ju den bli sedd av flera tusen tittare bara för att Justin är med. Då får ju Selena knappt något beröm för hennes arbete! ;( Men jag förstår vad du menar<3

2011-10-21 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0