Hej! :)

Igår sov Liza Lindberg över hos mig, det var roligt! Eller asså vi hade inget liv den kvällen, vi satt mest bara framför våra datorer. 8) Men idag vid 3 tiden så for i på stan och köpte lite smått och gått. Först gick vi på H&M och där köpte jag en tröja för bara 79:50 kronor, så fått altså! Den är grå med svarta armar, en bara vanlig 3-kvarts tröja. Sen så gick vi på Veromoda, Liza köpte en mörk/knall blå stickad tröja för 199 kronor.
Jag köpte en likadan fast i grå, den är långärmad och så mysig. Hihi! ^^
Efter det så gick vi på Gina Tricot, för Liza skulle kolla på en halsring som hon gärna vill ha. Den är ganska bred och i guld, den kostar 140 kr. Men hon köpte den inte idag, för hon hade tyvär inte råd! :( Men nu har hon pengar och hon ska nog köpa den nästa gång som hon är på stan. Den var verkligen jättefin! Det sista vi gjorde var att gå på Subway och äta tidig middag, vi åt typ vid 4. Min mamma skulle komma och hämta upp
oss med bilen efter att vi hade ätit, för Liza skulle hem innan halv 5. Hennes föräldrar skulle typ bort så hon skulle vara hemma med sina småbröder. Men det var roligt, hoppas att vi kanske kan ses nästa helg? :D Men det känns verkligen bra att få ta upp kontakten med
Liza igen, hon är kul att var med! <3

Men nu ska jag sluta skriva, detta blev ett ganska långt inlägg.
Aja, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0