Nya skor

Yes Box! :) Jag köpte nya skor på Skopunkten när jag och mamma var i Haparanda. Vi var där i måndags (31/10), vi for på IKEA och köpte en massa fina saker till mitt nya rum. Vi håller ju på att göra om datarummet till ett sovrum nu, vi har pratat om det här i nästan 2 år nu. Än så länge är vårat datarum full av målarburkar och det är så tomt att det ekar om man pratar i vanligt tonfall.


Det här är iallafall mina nya skor. Dom kostade ca.300 kr och är
väldigt sköna! Det är lurv innuti skorna och det är inte alls jobbigt att
gå i dom. Klackarna är inte så höga och låter knappt när man går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skopunkten menar du ;) /Stinis

2011-11-04 @ 12:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0