Shopping!

Hej! :) Idag var jag och mamma på stan och kollade på en ny tapet till mitt rum. Som jag skrev i förra inlägget så håller vi på att göra om vårat datarum på nedervåningen, det ska bli mitt nya rum. Jag tänker tyvär inte avslöja hur den nya tapeten ser ut, det får bli en överraskning! ;D Men det var inte det ända vi gjorde idag, vi for på stan och shoppade lite. Jag köpte mig en ny shoppingväska på Pixie's. Den var på halva rea priset, så den kostade bara 150 kr. Affären ska tydligen gå i kurs, så mamma ville bara gå dit och kolla på lite smycken och så. Jag gillar den verkligen, den passar mig tycker jag! <3



Men jag shoppade förstås lite annat oxå..


Nya lösögonfransar

En kajalpenna och en flytande eyeliner.




Sen så gick jag på Godis Vågen för att köpa lite godis. ^^

Kommentarer
Postat av: mamma

snygg väska har man tur kanske man får låna den i bland

2011-11-08 @ 20:04:02
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Haha! XD Nevaaaa<3

2011-11-10 @ 22:10:51
Postat av: Alva

fiint och tack så mycke för jackan!:D

2011-11-29 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0