Marching For Life

Hej! :) I torsdags (för precis en vecka sedan), hade vi köruppvisning i Anderstorpskolans aula. Vi från Sörböle+några andra hundra elever från andra skolor var med och sjöng. En grupp från Sydafrika reser runt i Sverige och sjunger i olika städer tillsammans med andra skolkörer. Det brukar komma olika svenska artister till varje stad som dom åker runt till. När vi sjöng så var Gladys Del Pilar, Triple and Touch och Molly Sandén på Anderstorp och sjöng framför oss. Det var ganska coolt faktiskt! 8) Anledningen till varför jag inte har skrivit detta inlägg tidigare under veckan, är för att jag inte har några bilder på min mobil eller min systemkamera. Min mamma tog några bilder med sin kamera, men hon vet inte hur man för över dom? Så därför har jag inte velat skriva inlägget, jag vill ju visa bilder samtidigt. Men det kanske kommer slite senare, så småningom..

Denna bild får duga så länge..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0