Well...

Hej! Igår var det Valborsmessoafton, det var inte precis den bästa. Men vi grillade pinnbröd och marshmallows, det var supergott! Jag och mamsen har nu köpt den 6e säsongen av "Desperate Housewives" det är en av mina favoritseriér! Det blev en kväll med godis, läsk och Favoritmix/chips.

Våran dator är så störd! Det är nå fel på den och man kan inte komma ut på internet, den går inte igång överhuvudtaget. Jag har varit utan en dator i 3 hela dagar, hur orkar man?! BUHUU!! :'( Men just nu är jag hos min moster och hennes man, så jag får sitta vid deras dator. JIPPI!! :D

Annars är allt bra med mig, jag åt omelett imorse. Eller...det var typ vid 12, så det blev lixom en liten brunch! ^_^ Men nu ska jag gå ner och fika med mamsen och resten av den lilla släkten, vi ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0