Innan Grekland-Inlägget...

...Så vill jag bara berätta en sjukt rolig grej som hände idag!

Jag och Maria skulle ha Engelska lektion i Hörsalen (vid matsalen), vi hade rast i typ 15 min. Så vi gick på baksidan av Vita Skolan, jag hittade ett träd. (Och så klängig som jag är så kan ni ju gissa vad jag råkade ut för..) Jag klättrade altså upp i trädet, det var ett ganska stort träd. Grenarna var tjocka, och dom satt väldigt högt upp. Maria hjälpte mig upp (för de var högt!), sen satt jag där och hade det bra.

Men när jag skulle klättra ner så blev jag riiiiiktigt skraj!! Jag vågade inte komma ner från det höga trädet, och jag brukar ju alltid komma ner på ett eller annat sätt! Maria försökte hjälpa mig ner, men jag vågade inte. Så hon fick springa in och hämta våran engelska lärare. Så hon tog emot mig när jag kom ner, fy faan va pinsamt!! XD

Kommentarer
Postat av: maria

hahahahaha det var skit kul!! =) =D

2011-06-01 @ 15:07:53
URL: http://siamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0