I ♥ Malå!

Hej! För precis en vecka sedan, åkte vi i Malå. Jag, mamma, Felicia och hennes mamma åkte tillsammans. Det var väldigt kul! Vi åkte skidor varje dag. På torsdagen var vi på ICA och handlade lite mat, chips, festis och sånt som vi skulle ha under helgen. På onsdagen åt vi Pizza till middag, mums! (Min favvo♥) På fredagen gjorde vi nog inte så mycket, minns faktiskt inte vad vi gjorde...åkte skidor!? På lördagen åt vi Tacobuffé på hotellet. Sen gick vi hem till våran mysiga stuga och såg på Melodifestivaeln. Jag och Felicia skrek "JAA!! ERIC VANN!" i programmets slut. Dom bästa var nog: Eric Saade, Danny och Swingfly (Tycker jag..!) På söndagen gjorde vi inte så mycket, jag och Felicia ville hem. Men våra mammor tyckte att det var så fint väder, så vi åkte inte hem förän vid 3! Men jag och mamma åkte lite skidor och bara njöt av den soliga dagen! Men sen tabbade jag mig reält! Det blev så varmt att jag blev tvungen att ta av mig min kofta, vi lämnade den i stugan vid liften. Och jaa, vad kan jag säga...den ligger där än. Jag glömde min kofta i Malå! Men mammas kompis ska dit över helgen, så då kommer hon att hämta hem den till mig! :) 

Vi hade ju ingen dator i Malå, så det var lite trist! Men det fanns en på hotellet, fast då måste man betala för att använda den. Men det var ganska billigt, 30 kr. för en timme och 10 kr. för 20 minuter. Jag satt i en timme och 20 minuter. Roooligt! :) 


Jag tog faktiskt inte så många bilder i Malå, det var ju lite synd!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Låter roligt! :D

2011-03-18 @ 11:31:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0