Lilla jag är sjuk idag! =(

Hej! Kolla in, sjuklingen sitter och sp....sk..river på datan. Hahaa! XD <33 (Skämta ba..!) Tjaa, vad kan jag säga...jag är sjuk! Har haft magsjuka och är lite sådär febrig. Jag stannade hemma igår, och spydde nog runt 12 gånger. Not fun!! =( Nu har det gått över, jag har bara lite ont i magen nu och är JÄTTE trött!! Det är inte kul heller, för jag har haft så ont i magen att jag inte har kunnat äta någonting. Sist jag åt var i söndags! Men jag har precis ätit potatismos och fiskpinnar, så jag fick då i mig lite energi i alla fall. Mamma köpte hem en liten cola idag också. För hon har hört av sina jobbarkompisar, att man blir bättre i magen av att dricka cola. Man tror ju inte att det är sant, men det kanske funkar..?! Jag kommer att vara hemma imorgon också, det blir en sån där vilodag. Måste jobba med "Boken om mig" också, svenska läxa. Det ska vara inlämnat på torsdag! Och på fredag ska jag göra om NO:provet. Asså shit, hur ska jag hinna..?! Jag har dessutom inte NO boken hemma heller, så vi får väl se hur det blir..

Måste gå nu, jag ska lägga mig i soffan och se på TV. Ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0