Teknik Skola..

....Kom just på att jag har glömt att skriva om Teknik Skolan (tror jag..?) Vi hade altså våran sista radiokurs i torsdags. Det var väldigt kul, vissa dagar. Vi var med i radio (89.7) och ska även vara med på måndag kl.13-14 (tor jag..?) Vi ska vara med en gång till oxå men jag kommer inte ihåg när? Aja...det dyker säkert upp på Facebook! :) Vi pratade lite om sommaren, stadsfesten, trästocksfestivalen, spelade musik och intervjuade Anton Fahlgren från Stolen Deer. Det var nog den roligaste dagen!

Asså fatta jag är dum! Jag tog aldrig några bilder från Teknik Skolan, inte en ända bild! Men en av ledarna på kursen tog en gruppbild på oss med Fanny Pettersson's systemkamera. Så har jag tur kanske hon laddar upp den på sin blogg eller på Facebook, då kanske jag kan kopiera bilden och lägga ut den på min blogg? (om det är okej för henne..?)

Ska gå och sova nu! Klockan är 01:50, det var altså 10 min sedan som jag gjorde mitt förra inlägg. Hihi! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0