Frukta den 26 Juni

Jaa...imorgon är det min födelsedag, jag fyller 15 år. Vet inte om det blir något firande i år? Maria åker utomlands imorgon och Felicia trodde att hon skulle bort. Precis då jag hade planerat en massa kul! Jag ska ringa Felicia idag, men det känns som att hon kommer "dumpa" mig. Det känns väldigt ledsamt att inte ha Maria i närheten då jag fyller år, det blir som fel på något sett. Hon och hennes mamma bokade en sista minuten resa till Turkiet, fick veta det igår! Men jag hoppas verkligen att Felicia kan komma, annars kommer mitt hjärta gå itu! </3 Har redan fått lite presenter av släkten och 2 av mamma, men jag får nog mer presenter imorgon?!

Ska gå och sova nu, klockan är 01:40. Ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0