2ne1




Det här är altså mitt absoluta favoritband i hela världen just nu, och för alltid hoppas jag?! Jag verkligen ÄLSKAR 2ne1!!! Jag älskar deras musik, deras stil, deras röster, deras utseénde, deras kläder...ALLT!

2ne1 är en tjejgrupp som kommer från Sydkorea. Gruppen består av 4 medlemmar: CL, som då är "ansiktet utåt" Minzy, Dara (Sandara Park) och Bom (Park Bom). Bom är 27 år, Dara är 26 år, CL är 20 år. Minzy är den yngsta i bandet, hon är bara 16 år. 2ne1 sjunger många av deras låtar på koreanska, men mycket av det dom sjunger är faktiskt på engelska. Bom har en låt som heter You and I, den går rätt in i hjärtat<3

Jag vet inte vad som har hänt med mig? Jag har lixom gått in i någon "K-Pop Zoon" Jag lyssnar typ jämt på sån musik numera, jag är helt enkelt fast i K-Pop!! Jag lyssnar mest på 2ne1<3 Men annars gillar jag ju
Girls' Generation (SNSD), Seungri, BigBang och ibland KARA.

Favoritlåtar med..

2ne1: Don´t Stop The Music, Go Away,
I Am The Best, Can´t Nobody och Fallow Me.
SNSD: Visual Dream's, So Nyu Shi Dae.
Seungri: What Can I Do
BigBang: Tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0