15 år idag! :)

Hejsan! Idag fyller jag 15 år, stor jag är va. Men om typ 10 min så är det inte min födelsedag längre, vilket känns ganska ledsamt. Men...man fyller ju bara år en dag i livet, eller hur! ;) Jag har fått en massa fina saker. Jag och mamma for faktiskt till Solbacken idag, på Expert. Vi tänkte kolla på en bärbar dator till mig, altså BARA kolla. Men så blev det förstås inte! Vi köpte en dator, YEJ!! :D Jag betalade hälften, den kostade 6.999. Är så hiiimla glad! Vi ska nämligen flytta ut till stugan imorgon, vi ska bo där i några veckor. Så då passar det ju bra att ha med sig internet dit, eftersom det ända tekniska vi har där är TV:n. Men min kusin Kristoffer ska komma och starta igång den på tisdag, så..jaa....jag längtar! ^_^

När jag vaknade imorse stod mamma och sjöng "Jag må du leva, jag må du leva.." Jag fick tårta/fika på sängen och fick öppna några paket. Senare for vi på Subway och åt lunch, mm..
Efter det, tjaa..det var då vi for till Solbacken. Men den biten kan ni ju redan! ;) Kvällen spenderade jag först med mamma och Felicia, vi åt god middag på Tatung. Alla beställde 3 små rätter, men det är ju så gott! Sen for bara jag och Felicia på BIO, vi såg "Bad Teacher" den var väldigt rolig! Det var Cameron Diaz i huvudrollen, hon är ju så bra. Sen så var Justin Timberlake med oxå, hans roll var...intressant...
Men det var roligt, jag och Felicia började dampa lite vid middagen. Men det var trevligt, väldigt mysigt med BIO.

Men jag ska sluta blogga nu, ska gå och käka lite kvällsfika! Ses<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk vad tiden går 15 år,helt otroligt du underbara person växer så det knakar.

kram

2011-07-03 @ 10:19:01
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Hihi! ^_^ Gulligt sagt mammis<3

2011-07-07 @ 00:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0