1, 2, 3, 4, 5, Skolavslutning+1=SOMMARLOV!!!

Jaa mina vänner, snart är det verkligen Sommarlov! den 14 Juni, altså på tisdag. Då är det skolavslutning!! Jag har varit i Umeå och köpt en *** och en *** på "Nicole", ett par fina *** och ett par ***. Altså jag har gjort en massa stjärnor där det igentligen ska stå det som jag har köpt, men det vill jag helst inte avslöja. Ni får se vad jag ska ha på mig när det är skolavslutning! ;D Men idag går vi skola, eller...vi ska inte ha en helt vanlig skoldag. Utan vi ska göra något projekt på Folkets Hus. Vet inte riktigt VAD vi ska göra, men det får vi väl veta då. Vi börjar 09:20, jag ska cykla med Maria dit. På måndagen har vi brännbolsturnering på Sunnanåskolan's. Vi ska klä ut oss till superhjältar, WHII!! ^_^ Har inte så mycket att säga igentligen, det var väl allt hoppas jag?! Happ...synes då<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0