Visste du...? (JAG! 2011)

* Min favorit låt just NU! Är "What The Hell" med Avril Lavigne.
* Min favorit färg just NU! Är ljusrosa ♥
* Jag brukar aldrig le med stängd mun! Jag är en sån där som typ..alltid ler med öppen mun.
* Jag kan verkligen inte göra "Fjortiz minen" ni vet..då man typ "Prutar" med munnen. Jag är ingen fjortiz, och kan därför inte göra fjortiz minen!!
* Jag följer Fokis blogg ♥ (Stort fan!!)
* Jag tänker färga håret ljus, ljus blont så fort som möjligt..(Hoppas att jag får boka tid hos SNYGG!)
* Jag läser Lisa Marklund s blogg www.endastlisa.blogg.se ♥ (asFin blogg Lisa!) ♥
* Jag döpte min blogg efter en text i en låt, som Justin Bieber sjunger. I låten "Never Say Never" sjunger han
"Cause this is my destiny"
*
Jag är ett STORT fan av Hello Kitty & Justin Bieber!!! Även om det är många som verkligen hatar honnom, och tycker att Hello Kitty är töntigt. Jag bryr mig faktiskt inte! Jag skulle aldrig kunna leva i en värd utan HK & JB!! (smeknamn!)
* Jag vill helst skapa min egen stil! Asså, eftersom jag älskar Hello Kitty så mycket...varför inte köra på det temat..?!

Det finns många där ute i världen som har likadan stil. Om någon skulle säga  till mig "Varför inte prova en helt ny stil..?" Då skulle jag svara såhär på den frågan, Tex: Fjortiz-Nej tack! Tuffing-Never! Emo-Det kan du ju glömma! PartyChick-Inte precis min stil..!? Tråkig-ALDRIG!! Gullig-Why not..!? Jag gillar ju att busa, leka och skutta runt! Bara så att ni vet: Never Say Never!!  PEACE!
Det här är nog en av dom bästa bilderna på mig, då jag verkligen ler med stängd mun!



Kommentarer
Postat av: mammsen

Fantastiskt fint kort på min favorit tjej

kram mamma

2011-01-19 @ 07:40:40
Postat av: maria

Jag viste inte att du gillar att laga mat (HK) hahaha =P

2011-01-19 @ 08:07:40
URL: http://siamia.blogg.se/
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Hahaa!! Det gör jag inte heller, men Hello Kitty brukar ibland förkorttas=HK XD ;P

2011-01-22 @ 12:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0