Varje Lördag kl.11:15 går jag..

Hej! Idag var jag på dans, det här är andra gången jag är där. Jag har tyvärr missat några gånger, men förra lördagen var jag ju i Hemavan på Konfaläger. Så det kunde jag ju inte göra något åt! För er som inte vet har jag börjat dansa igen, det var några år sen sist. Men nu är det väl dags igen! Jag har tappat rytmen lite, eftersom det var några år sedan jag dansade. När jag var ungefär 10-11 år började jag Streetdance. Jag var den yngsta i gruppen, vi dansade i ett hus som heter IOGTNTO/Junis. Jag gick nog 2 terminer, tror jag..? Sedan slutade jag dansa! Jag har dansat mycket mer än bara det, men den historien orkar jag inte ta upp! :]

Där vi dansar nu heter 360
Felicia dansar också i samma grupp, så det är ju kul! Det heter "Blissdance" det vi går nu. Vi dansar till dom senaste dansrörelserna och den senaste musiken. När vi värmer upp, då dansar vi till: "Push Push" (Kat Deluna feat Akon), "Love Me"-(Justin Bieber)-"Somebody To Love" mm. Vi gör den där rörelsen som Justin Bieber brukar göra, om ni vet den..? Då han drar handen över axeln, lixom...för handen i luften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0