Visst var det länge sedan..?!

Hej! Visst känns det som att det var länge sedan jag skrev, det tycker jag i alla fall! Ända sedan i November har jag varit total besatt av en hemsida som heter gSm!! (Vad det står för, det kan ni ju lista ut själva..! ;) Men nu ska jag försöka var lite mer "Online" när det gäller min blogg!

På fredag ska vi på konfaläger i Hemavan! Vi far vid 12 på fredagmorgon och kommer hem på måndagkväll vid 8 på kvällen. Jag ska nog ta ledigt hela dagen på fredag, jag vet inte hur Fanny och Maria kommer att göra? Men jag vill då ta ledigt och slippa stressa, om det skulle bli så att jag gick skola på förmiddagen! Jag får en sån där flashback när det pratas om Hemavan, jag börjar alltid tänka på då vi for med klassen och fjällvandrade! (Brr, shit va kallt det var då!!) Men jag hoppas verkligen att det blir lite roligare den här gången..? Vi ska åka slalom/snowboard, och jag ska prova på mina nya slalom-brillor! Såklart så kommer vi ju att åka buss dit!

Men nu ska jag gå till köket, jag och mamsen ska baka chokladbollar! (Mums..) Ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0