Kort Torsdag!

Hej! :) Idag slutade vi ovanligt tidigt, 11:25 slutade våran tredje och sista lektion innan lunch. Vi fick kompeftermiddag idag, hur skönt som helst!! Så jag och Maria drog till Sibylla och köpte ett miniskorv var och for sedan hem till hennes pappa och åt lunchen där. Det var gått, men jag är extremt besviken på Sibyllas mozzarellasticks! X( Haha, aja.. ^^ Sen gjorde vi inte så jättemycket, slappade mest. Men Maria visae en hemsida där man kan lära sig att spela nya och moderna låtar på piano. SÅ nu kan melodin i början på Bad Romance med Lady Gaga! :D Imorgon har jag och Maria HK prov och sen så har jag NO prov oxå. Så hon hjälpte mig med HK:n idag när jag var hos henne, hur snällt som helst. Än en gång, tack för det Maria! Har inte så mycket mer att skriva om idag? Imorgon är det fredag, längtar!!! Aja, ska snart gå och lägga mig. Vi ses! :)



Kommentarer
Postat av: Maria

Det var så lite <3

2011-12-09 @ 17:47:59
URL: http://marialr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0