Felicia


Ditt söta leénde gör alla glada
Dina fina grön-blåa ögon är som glittrande diamanter
Ditt långa vackra hår kan man bara drömma om
Dina gulliga sommarfräknar är ditt lilla kännetecken
Vi kan skratta tillsammans åt allt
Vi kan ha en seriös konversation
Vi kan sitta ute i mörkret och bara titta på stjärnorna
Vi kan bara titta på varandra utan att säga något

Jag vill krama om dig här och nu
Jag vill inte släppa taget om dig
Mina tårar kommer nu och slutar inte rinna
Mina känslor är blandade
Jag vill skrika åt dig
Jag vill skratta med dig
Jag vill prata med dig
Så kom ta min hand...
..
vi kan springa på ängen ända tills benen inte orkar bära oss längre
När jag är döende kommer jag att tänka på dig
När jag är död kommer jag att vänta på dig
Tyvär kan jag inte förklara hur mycket du betyder för mig..♥..
Men jag hoppas att dom här orden räcker..?
Jag vill bara att du ska veta, du är min bästa
vän och kommer alltid att vara det!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0