Många Läsare..?

Jaa, jag har fått en massa läsare och kommentarer av tjejer som säger att det älskar min blogg och vill att jag ska fortsätta att lägga upp K-Pop videos och sånt! Ända sedan jag började med att skriva om 2ne1 har jag fått rekord mycket läsare, where do they come from..? Har dom alltid hållit koll på min blogg, men inte orkat kommentera? Eller har dom upptäckt den bara sådär nyligen? Ö_ö

Vad jag vill säga är att...jag är grymt tacksam över att ni skickar in så fina kommentarer till mig, verkligen! <3 Jag hoppas att ni kommer fortsätta läsa min blogg, kommentera och tipsa andra om den! Det skulle vara jätteroligt om min blogg kunde bli lite mer "poppis". Många av mina kompisar vet att jag bloggar, men av någon anledning så kommenterar dom inte några av mina inlägg? Ni anar inte hur tacksam jag blir över era söta kommentarer!! :D I L♥ve ya'll

Psst!
//En ny design ska nog snart komma, min älskade storasyster Sanna ska göra en ny åt mig! Måste bara ta ett par snygga bilder och mejla till henne, sen så eh...får vi väl se om det händer något! Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0