En tur till stan

HejHej! Jag vet att jag skrev sist "Har inte gjort så mycket idag..." och det har jag inte idag heller. Men jag känner ändå att jag måste skriva lite på min blogg! Men igår gjorde jag roliga grejer. Jag följde Maria ner på stan, hon skulle köpa en present till sin mamma som fyller år idag. Grattis! Catarina. Hahaa! Men i alla fall...Vi käkade lunch på Frasses. Jag ÄLSKAR!! Frasse´s mat. Vet inte varför? men jag gör det. Efter det så gick vi på Gina Tricot och provade lite kläder, vi gick på Cubus och BikBok också. Men inga kläder blev det. Visst, jag behövde nog inte köpa kläder. Men Maria sa att hon skulle vilja ha något nytt, det var tydligen länge sedan hon köpte kläder. Eller, typ en månad. Det var synd att hon inte köpte något! Mycket hon provade var väldigt fint. Efter allt klädprovande så gick vi på Telia för att titta på mobiler och bärbara datorer. Då hittade Maria en jätte rolig dator, där man kan ta kort på sig själv med webcam. Fast det var mycket bättre än en vanlig webcam! Man kunde te.x. sätta in ramar, brusa till bilden, våga till bilden. Som när man tittar i såna här roliga speglar, då man kan bli typ tjock och liten, lång och smal, uppblåst huvud och alienhuvud. Asså guuuuud vad vi skrattade åt oss själva då Maria fick uppblåst huvud och jag delades i två. Hahahhah!! Men nu ska jag sätta mig framför TV:n och vänta på att IDOL ska börja. Det börjar klockan åtta. See Yaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0