Iphone

Hejsan! Sitter här med min syrra Stina, jag gör mitt första inlägg via hennes Iphone. Jag sitter typ jämt med den och pillrar. Te.x spelar spel, fotar med oldboot och är ute på internet. Det känns lite konstigt att skriva ett inlägg på en tuch? Eftersom jag själv har en Sonny eriksson W595. Men jag önskar mig en ny mobil i julklapp. Men jag vet inte riktigt vilken jag vill ha? Det är ju så svårt de här med mobiler, de kommer ju nya hela tiden. Men jag vet då att jag vill ha en Sonny Eriksson, det märket tycker jag är bäst! Men det är ju JAG de. Men nu börjar IDOL, så jag måste sluta nu. HEJ DÅ<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller ochså på Olle, men det finns många som är bra. mamma

2010-10-02 @ 14:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0