Hello Kitty Fruit mix!


Hejsan! Idag var jag och mamma på Ica Maxi, på solbacken och handlade lite. Då hittade jag någonting som såg ut som godisar, jag tängte "mums, godis!" Men jag hade fel, det var små russin/frukt paket! Ett paket innehåller 12 pack med Hello Kitty Fruit mix. Det är små russinpaket med smak av äpple och aprikos. Men dom rosa paketen är bara vanliga. Ganska smart igentligen att lära små barn att äta mer frukt, lura dom med små Hello Kitty godis paket. Och sen är det igentligen russin och frukt små barn sitter och smaskar på. Jag tyckte bara att det var så himla gulligt. Och jag som älskar Hello Kitty och sånt, kunde bara inte motstå dom här små söta paketen!

Kommentarer
Postat av: ``syrran´´

Så söta!

2010-11-03 @ 13:13:40
URL: http://siamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0