Uppdaterar..!

Oj! Hjälp...nu var det länge sedan som jag var inne! Varför jag har varit offline på MSN, facebook, bloggen, GSM, mm. Det är för att vi har haft en massa virus på våran dator, så vi var tvungen att omformatera datorn! Så nu måste vi börja om på nytt, allting är typ borta. Men vi har fört över alla bilder, filmer o sånt...till en externd hårddisk. Så nu behöver vi bara stoppa in skivan och föra över allt igen. Men tyvär så kan inte jag se på videos på YouTube, för att jag behöver ett program som heter Adobe Flash Player. Jag kan ingenting om sånt där! Särskilt när det kommer till virus osv.

Men nu är jag iallafall tillbaka igen, och jag ska försöka att uppdatera lite mer på denna blogg. Men kom ihåg att jag kanske inte kan vara inne så jätte mycket, för att ibland så funkar inte vårat internet. (av någon konstig anledning?)

Men..aa....hur mår mina kära vänner idag då? Hahaa! Näe..men....jag har faktiskt inte gjort så mycket under veckan. Jag var på en grej som heter Idol X-mas igårkväll. Jag trodde att vi skulle leka en massa lekar o sånt. Men asså det sög!! Fett tråkigt :(

O.M.G. Imorgon är det Idolfinalen kl.20:00. Allihopa..ni får inte glömma bort att se det! Altså: ni som gillar/älskar Idol. Jag hoppas att Jay vinner, men Minnah är ju också väldigt bra. Synd bara att Linnea åkte ut förra veckan! Det trodde jag aldrig, jag hade hoppats att det skulle vara Jay och Linnea som skulle stå i Idolfinalen! Igår (tror jag) så var Jay och Minnah med på "VAKNA! Med The Voice" dom pratade om imorgonkväll. Maria Montazami var också med, samma dag.

Men nu ska jag gå och se på TV. Bye Bye...Smile =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Googla på Adobe flash player sen är det bara att ladda hem det gratis:) Stina

2010-12-10 @ 12:36:02
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Hej! Stina<3 Sanna hjälpte mig med det :)

2010-12-10 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0