Time-Out

Hej! Detta är ett inlägg till mina kompisar på GSM! Hejsan kompisar♥ Jag hoppas verkligen att ni ser det här!! På min profil (på GSM) har jag ju försökt rekomendera min blogg. Och jag hoppas att ni läser den..? Men nu är det såhär att jag fick ett mejl från  _millan96  där det stod att man ska "skicka detta till 10 personer, logga in, logga ut. Och sen har du 10.000 gp." det gjorde jag (så dum som jag var) och nu har jag fått en Time-Out av Yoooh. Jag kan altså inte chatta med någon av er förän den 25/12 kl.13:49. Jag är inte sur på  _millan96  !! För hon visste inte att man kunde bli rapporterad, hon trodde liksom att det var "Okej..!" att skicka mejlet. Men jag var ju väldigt dum som skickade vidare mejlet! Men om ni vill nåt, eller vill snacka. Då kan ni skriva det som kommentarer på den här bloggen. Eller chatta med mig via Facebook. http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001499861130 (Om ni inte har Facebook, då kan ni använda bloggen istället.)

Jag hoppas att min bäzza (GSM bästis), sweet-candy! ser det här. ♥ God Jul & Gott Nytt År ♥ Till alla mina klasskompisar och familjen♥ Men också till mina GSM kompisar: Ladygagamix, sweet-candy!, Alexandra-_00, Fina.Linn, LillaJenny1, lorten22 och tindra.jag ♥ Jag älskar er alla så *** mycket!!! Ni är alla 3S=Söta, Snygga & Snälla!!

(Jag tror att Ladygagamix brukar läsa min blogg ibland..?) Så om du gör det, då kan du väl mejla alla mina kompisar som jag har skrivit upp på bloggen. Skriv isåfall att jag har fått en Time-Out.
Det skulle vara jättesnällt!! Snälla Ladygagamix, då är du Supersöt♥                                                                                           

Kommentarer
Postat av: ploi

asså jag skulle varit arg och jag är ** det för nu kan jag inte skata med dig och asså jag tyker att det var dummt att du blir rapoterad ** också>>(

2010-12-25 @ 19:07:05
Postat av: Agnes/-Phoenix- (ägare av denna blogg)

Jag vet, det var inte kul! Men nu kan vi ju chatta igen...kanske lite sent inlägg..men men....<3

2010-12-29 @ 15:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0