Äntligen..!

Det är Jullov<3 På fredag är det JULAFTON, asså kan ni fatta..! Det är bara 2 dagar kvar nu innan julafton. Igår var jag på julfesten som jag skrev om i förra inlägget. Det var ganska kul! Lite trångt kanske men, det får man väl tåla. Dom hade rökmaskin också, det var jätte kul att dansa i det. Men man såg nästan ingenting, så det var ju ett problem. Nomeneringen var väldigt spännande, men självklart så blev jag inte nomenerad..! Men Lisa www.endastlisa.blogg.se blev nomenera för andra året i rad! Förra året vann hon för "årets snyggaste tjej" och den här gången blev hon nomenerad för "årets snyggaste klädstil" (jag minns inte vad det hette, men nåt åt det hållet..?) Axel van pris för "årets sötnos" hahaa, det var ju kul! För han är så kort XD Men jag ska inte säga så mycket! Hahahahiihi!!

Men..aa...jag har inte så mycket att skriva om idag? Jag tängte att jag skulle lägga ut en bild på mig själv från igårkväll, men jag glömde fota! Hahaa...så antagligen får ni väl se några kort på mig efter Jul och Nyår?! Men nu ska jag gå och äta lite frukost, som jag brukar skriva: Bye Bye...SMILE! :D

Kommentarer
Postat av: Filippa

fin blogg

2010-12-21 @ 11:46:02
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Tack♥ Jag har startat en blogg med min bästis Felicia, kika gärna in på den! Vi har lagt ihop våra namn, som titel på bloggen. Agnes+Felicia=Felines ;)

2010-12-22 @ 18:21:51
URL: http://felines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0