Lördag 28 Augusti

Japp, imorgon blir det att packa inför fjällvandringen i Hemavan! Jag längtar men ändå inte, jag hatar att kliva upp så tidigt. Bussen går 05:40, så jag tror nästan att jag måste försöka kliva upp kl.04:30. Jises, men vi måste ju komma fram i tid så att det inte hinner bli mörkt! Jag tror att vi är framme typ...vid..12 kanske? Det tar ju 4-6 timmar! Jag har ju varit i Hemavan en gång förut, då for vi typ 8 och var framme typ 4-5 på kvällen. Vi tog en ganska stor omväg. På vägen dit tog det ungefär 6 timmar, och på vägen hem tog det typ 4 timmar. Var på matfesten ock käkade lite mat+nötter. Sen var Stina här också, men hon for för en liten stund sedan. Vi gjorde lite armband och så.....Annars har jag inte gjort så mycket idag? Men nu ska jag nog gå och ta mig en macka, jag kände mig så sugen på en macka med lite ost, cheddarost och gurka på. Mums! SeeYa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0