Klassfoto och cdon.com

Hej! Kom precis hem från skolan, eller det var typ en timme sedan. Jag gick hem för jag hade ingen cykel, det hade Maria så hon cyklade hem direkt. Idag tog vi klassfoto, jag var väldigt nervös. Jag blev så förvånad, för jag fick stå upp! På sista raden. Jag har alldrig stått förrut, för som ni flesta i klassen redan vet...så är jag väldigt kort. Jag är typ kortast i min klass. Och dom korta brukar ju alltid sitta ner, men den här gången så fick dom längsta i klassen sitta ner. Så det var lite annorlunda! För typ 3 dagar sedan satt jag och mamma vid datorn och kollade lite på "CDON.COM" och då hittade vi en Justin Bieber tröja som var jättesnygg! Så vi bestämde oss för att beställa den. Sedan hittade vi Miley Cyrus senaste skiva "Can´t Be Tamed" som jag har velat ha jättelänge! Det skulle typ komma idag, men vi har inte fått ett sms eller ett brev om att vi kan komma och hämta paketet på macken? Det kanske kommer imorgon, men jag hoppas verkligen att det kommer idag! Men nu ska jag lägga in lite bilder och kanske en video på min blogg. SeeYa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0