Ny blogg!!

Hej! alla kompisar. Välkommen till min nya blogg. Thisismydestiny, eller....This Is My Destiny. Jag bestämde mig för att göra en ny blogg, eftersom min andra blogg är lite konstig just nu. Jag ska ta bort den sen då jag har kommit igång med den här bloggen. Jag råkade liksom ta bort ganska många bilder på min andra blogg. www.agnesbergmark.blogg.se Men...ni vet vad man säger....man lär sig av sina misstag! Jag tängte döpa min blogg till "My World" men det var redan upptaget. Så då bestämde jag mig för att döpa bloggen till "Never Say Never" men det var också upptaget! Så då döpte jag bloggen efter en text i "Never Say Never". Eftersom jag ÄLSKAR Justin Bieber!! Har inte lagt in så mycket på bloggen än. Men ta det lungt, det kommer såsmåningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0