Happy Valentines day

Glad alla hjärtans dag!
Idag har jag varit lite extra snäll mot en person som jag ansåg behövde det som mest, mig själv. Imorse tog jag en varm dusch, sen stod jag och sminkade mig i 1+ timme. Efter det for jag och mamma på stan en liten stund för att handla. Det var väldigt ljust ute, så det gav mig en liten extra boost inför dagen. 


Jag köpte även nya ögonskuggor och penslar på H&M för mitt presentkort. Sen köpte jag även lösviktsgodis innan vi for hem. 


Middagen lagade jag själv idag. Det blev kyckling med sparris, nötter och Tagliatelle pasta. Vilket blev riktigt gott!


Hoppas att ni haft en bra helg och att ni tar hand om er själva, för den personen som du verkligen behöver älska är dig själv. God natt på er allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0