Tacos + Mello 2015

i Lördags var mamma bortbjuden på tjejmiddag men istället för att sitta själv hemma under den kvällen så blev jag också bortbjuden på middag hemma hos Stina och Matte och Sanna som också var där. Vi åt Tacos och det var hur gott som helst. Sanna brukar alltid äta bananer till sin Tacos, så jag tänkte att jag skulle smaka för en gång skull. Det var faktiskt helt okej men inte någon som jag tänker fortsätta med hemma. Det blev en liten konstig mix för min smak. Annars var det riktigt mysig. Dom har verkligen en fin lägenhet och jag trivs alltid så bra när jag är hemma hos dom.


min andra familj

mina fina stora systrar 

Sen såg vi på då på den stora finalen av Svenska Melodifestivalen där Måns Zelmerlöw tog hem segern med låten Heroes. Hans performance var helt grymt! Riktigt bra text i låten också tycker jag. 

Jag var där till runt 10 på kvällen då mamma sen kom och hämtade mig. Det blev en riktigt lyckad kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0