Nails & Carlings

Hej idag klev jag upp 10:30 tog en lång dusch och gjorde mig klar inför min tid som jag hade hos Skellefteå Nails. Jag bokade en ny tid för att fixa till mina naglar. När man har gelénaglar så blir dom ju ganska fula efter ett tag, så jag for in för att piffa till dom lite och fick även välja en ny färg på glittret. Jag hade redan silver så nu valde jag guld som den nya färgen. Det tog ungefär en timme och det blev precis 400 kr.
 
så här blev då resultatet.
 
Sen for jag och mamma på Frasses och åt lunch. Efter det gick vi på stan en sväng. Jag köpte ett nytt läppstift på Kicks. Jag bär aldrig läppstift för jag har så sjukt slitna läppar så jag brukar ha lipsyl istället men nu tänkte jag att jag ville testa något nytt. 
 
nr. 338, Midnight Plum: 89 kr.
Märke: Maybelline New York
 
Jag köpte även en ny jacka och en ny T-shirt på Carlings. Jag har alltid gillat den klädaffären för att jag tycker att den påminner lite om Hot Topic (vilket är min favorit affär) men jag shoppar så sällan på Carlings för att jag tycker att det är ganska dyrt där men dom har så sjukt snygga grejer och det är typ den enda affären i stan där jag faktiskt kan hitta kläder som jag känner är min stil, annars måste jag shoppa via nätet men då kostar ju leveransen extra, vilket jag hatar.
 
Saints & Mortals Anneke, jacka: 499 kr.
T-shirt: 129 kr.
 
Efter det så for vi på ICA och handlade innan vi sen for hem igen. Nu är mamma på tjejmiddag och jag sitter hemma och myser med en påse chips, vilket är najs. Det är lite så där extra skönt när helgen smyger sig in :*

Kommentarer
Postat av: hej

Vilken storlek rekomenderar du? som vanligast har jag s på jackor men om de är små i modellerna m ? :)

Svar: alltså jag valde S och jag tycker inte att de var så små i modellerna.
Agnes

2015-06-10 @ 09:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0