brunettes have more fun!

Hej ifall ingen redan visste så var jag hos frissan i onsdags, alltså för precis en vecka sen. Jag var på Clive Russel, där jag oftast brukar gå. 

Före (vänster) och Efter (höger)

Jag blev riktigt nöjd faktiskt, förutom att håret nu är mycket kortare och jag har i princip samma färg nu som jag hade när jag gick i 1:an och 2:an men jag behövde verkligen både klippa och färga det. Mitt hår såg ut som ett enda stort orange fågelnäste.

Jag blev dock besviken när jag sen kom till skolan dagen efter för att den enda som nämnde mitt nya hår var min danslärare, Lena, ingen har ens kommenterat det och ändå har det gått en vecka sen jag var hos frissan. Jag kände mig ovanligt fin den dagen men tydligen så verkade jag vara den enda som tyckte det..

birdsinmyhairnofilterhashtagen. yee!


"5sos AF" eller hur var det där nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0