10 små fakta om mig

Hej tänkte att jag skulle dra några fakta om mig själv nu bara för att jag inte har så mycket att blogga om men jag vill ändå blogga och jag är sömnlös och uttråkad, så.. aa
 
Anyways. here it goes.
 
 
1. Jag har en katt som heter Lizzy som jag har haft sen jag var 6 år. Hon är bland det käraste jag har.
 
2. Enda gångerna då jag känner att jag kan vara mig själv till 110% är när jag sjunger eller om jag är full.
 
3. Tyler Joseph och Matthew Healy är mina idoler inom låtskrivande och musikproduktion.
 
4. Jag har en svart notebook som jag har med mig varje dag till skolan ifall jag känner för att skriva av mig. Dock så skriver jag mest på bussen när jag är på väg hem, då jag lyssnar på musik.
 
5. Jag var med i en massa slalomtävlingar när jag var liten, då jag har åkt sen jag var 3 år.
 
6. Jag har en tendens till att dra mig undan om jag tycker att en situation blir för stressig.
 
7. Tre av mina favoitfilmer är Remember Me, The Perks of Being a Wallflower och The Lovely Bones
8. Jag älskar att lyssna på låtar som är remixade till att låta som att det spelas i en empty arena.
 
9. Jag har lite konstiga matvanor. Antingen äter jag för fort och allt på en gång eller så äter jag ingenting alls.
 
10. Om jag köper ett paket Tuc (sour cream & onion) kommer jag förmodligen äta upp det samma dag.
 
 
Jag vet, jag är väldigt djup och otroligt intressant människa som ni vill veta allt om.
#sarcasm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0