Party hela veckan! Yiii

Hej nu har ju vi haft Studentvecka hela den här veckan och jag känner bara hur sjukt jävla dålig jag har varit på att uppdatera dag för dag. Istället lägger jag upp schemat här som vi har följt efter den här veckan.


Ungefär så här har våran Studentvecka sett ut, förutom Torsdagen som istället blev till att städa ur våra skåp på skolan, käka kladdkaka och sitta i mer än en timme i Aulan och ständigt klappa händerna åt de få elever som blev tilldelade stipendium samt priser.

Hittills så tycker jag att har Onsdagen har varit den absolut bästa dagen! 

Champagne frukost nr. 2 dag 3

en Frida och en Agnes


Vi spelade fylle kubb hemma hos Frida LB.


Es3c Dans & Teater + Isabell T.

Sen var det då Studentfest på Oleary's under kvällen. Jag följde hem till Frida LM. och lämnade min väska och kubbet där. Hon bor väldigt nära Ollesså det gick bra att gå dit även fast jag hade på mig mina svarta höga klackar. Vi delade på lite vin precis innan vi gick in så jag köpte ingenting att dricka. Det var så grymt packat med folk där. Det gick knappt att gå i trappan för folk typ blockerade vägen. Jag träffade på Joel som gick i min klass från typ dagis till 6:an. Det kändes bara sjukt att träffa han där för vi går ju inte på samma skola och jag har ju inte direkt sett han på typ 6 år. Det var så jävla random men kul att bara säga Hej och prata lite. Jag såg ju flera där som gick i min klass på både Sunnanå och Sörböle. Väldigt random people men det var ju flera klasser där från olika gymnasieskolor så det var inte direkt konstigt att man kände igen lite folk. 

Jag var med Frida typ hela kvällen. Vi for hem till henne vid 02:00 när Olles stängde, jag hämtade mina grejer och vi bytte skor sen gick vi till MAX där det redan var packat med folk.. såklart. Det var superlång kö också. Jag var så himla trött, jag var inte ens hungrig, men Frida köpte mat så jag bara chillade där vid sidan om medans jag väntade på att mamma skulle komma och hämta mig med bilen. 

Jag kom hem typ 02:30 och somnade vid 03:30 och jag skulle upp till skolan 10:00 så jag fick inte så många timmars sömn. Jag var dessutom bakis idag på skolan så det var inte direkt den bästa dagen. Jag hade en tid på Clive Russel kl.15:00 vilket var nästan precis då som vi skulle fika med klassen och lärarna i danssalen för sista gången och jag kunde inte vara med på det för jag var ju tvungen att fara. Det kändes inte alls bra och jag var stressad och trött och hungrig och var typ nära på att gråta för att jag kände mig så jävla weird i huvudet och kroppen. Men det gick bra ändå, jag blev supernöjd med min nya hårfärg. Nu är det betydligt mörkare och det känns bra. Efter det så gick jag en kort stund på stan och köpte lite smycken till Studentdagen. Sen for jag faktiskt och solade på Solarium för första gången. Jag är alltid så himla blek och jag tänkte att jag skulle prova och se vad det är som jag gått miste om. Alltså det var så himla skönt och mysigt att bara ligga där och steka! Jag ska definitivt testa på det fler gånger. 

Det var väl allt som jag hade att säga den här gången. Laddar upp inför morgondagen. Jag ska försöka skriva mer under helgen då allt det här är slut.

IMORGON TAR JAG STUDENTEN!
yeeeyyiiiii :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0