with you, I am the me, that I want to be

Hej igår vaknade jag 11:00 och åkte in till stan med mamma för att hon skulle måla lite i lägenheten. Jag var så sjukt trött så jag la mig i soffan och vilade vid ungefär 13:00-14:00 tiden men sen vaknade jag då klockan var typ 17:00. Vi hade egentligen tänkt fara till mormor vid den tiden men det blev inte för att hon mådde inte så bra och ville bara vila, så då for vi på stan och åt mat på Subway. Kl.19:00 hade jag bestämt träff med Frida, så vi gick på Espressso House och satt där utanför och myste. Sen blev det spontan bio så vi gick och såg Magic Mike XXL och delade på typ den största popcorn menyn. Men det var riktigt mysigt faktiskt. Filmen var då bra, ganska rolig. Efter att filmen var slut så gick vi hem till Frida och bara myste där resten av kvällen. Jag fick hämtning av mamma vid typ halv ett på natten, så då for vi hem till stugan och bara sov. 

Jag har haft så ont i halsen under den senaste veckan så inatt kändes det som att jag höll på att hosta upp tarmarna. lol. Det var verkligen en jobbigt natt.

Idag är det då lördag, kan inte riktigt fatta det för jag tycker inte alls att det kändes som Fredag igår. Ska åka in till stan snart och handla lite med mamma innan vi far hem. Hoppas bara att det blir bra väder snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0