Sundsvall

Hej igår var jag i Sundsvall med mamma. Vi bodde en natt på Quality Hotell, så vi shoppade lite, åt på restaurang osv. Vädret var hur fint som helst men det var nog den varmaste temperaturen som jag har känt på hela året. Jag var alldeles för varmt klädd och hade inte fått många timmars sömn under resans gång så jag var verkligen jättetrött och hade svårt att ha kul men det var ändå trevligt att resa iväg lite för en stund. 

utforskade staden lite under kvällen

Hotellfrukosten på Quality Hotell

Gina Tricot




blev riktigt kär i dem här jeansen

Taco Bar

Höga Kusten bron

Vi stannade även till i Umeå på vägen hem och åt sen middag på Vezzo

Pasta med Oxfilé 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0